Woonthema’s gemeenteraadsverkiezingen 2022. Doet u mee aan de enquête?

Volgend jaar op 16 maart 2022 zijn er in Amsterdam gemeenteraadsverkiezingen. De verschillende overkoepelende Amsterdamse huurdersbelangenorganisaties hebben de ambitie uitgesproken om een nota op te stellen over huren en wonen in de stad en deze aan te bieden aan de verschillende lokale politieke partijen.

16 maart 2022 lijkt nog ver weg, maar veel politieke partijen zijn al druk bezig met het verzamelen van ideeën en zullen de zomer gebruiken om hun verkiezingsprogramma te schrijven.
Om te bepalen wat de Amsterdamse huurders de belangrijkste thema’s vinden en om ideeën op te halen voor deze nota is er een enquête gemaakt. Hierbij willen we u uitnodigen deze in te vullen.
Het invullen van de enquête duurt ongeveer tien tot vijftien minuten en is volledig anoniem, de antwoorden zijn niet te herleiden tot individuele respondenten. De enquête is te vinden via de volgende link:

Laat weten wat u belangrijk vindt en vul de enquête zo snel mogelijk in. De enquête sluit op zondag 4 april.