Henk Kahlé overleden

Onlangs bereikte ons het bericht dat Henk Kahlé op 83 jarige leeftijd is overleden. Hij was de echtgenoot van Ann, voormalig bestuurslid van onze vereniging.

Ann heeft onze ledenadministratie opgezet en zich vele jaren ingezet voor het draaiend houden van de HVC.

Vele van onze leden zullen haar wel eens ontmoet hebben of telefonisch hebben gesproken.

Ann kende haar Henk vanaf haar vijftiende en heeft vele verhalen verteld over de Jordaan in de jaren vijftig.

We zouden het fijn vinden als Ann kaarten krijgt van mensen die haar willen steunen nu zij alleen verder moet.

Wilt u deze sturen naar Huurdersvereniging Centrum, Elandsgracht 70, 1016 TX Amsterdam? Dan zorgen wij ervoor dat ze bij haar terecht komen.

Heel veel dank namens Ann.

Bestuur Huurdersvereniging Centrum