OPROEP VOOR DE ALGEMENE LEDENVERGADERING VAN HUURDERSVERENIGING CENTRUM

claverhuis-elandsgracht-jordaan-amsterdam OPROEP voor de

ALGEMENE LEDENVERGADERING

van Huurdersvereniging Centrum

op woensdag 30 november 2016 aanvang:      19.30 uur plaats:          Claverhuis Elandsgracht 70       Beste leden,     Hierbij nodigen wij u uit voor de ledenvergadering     Op de agenda staat:

1. opening en mededelingen

1. THEMA Overlast en leefbaarheid

De drukte in de binnenstad baart veel bewoners zorgen. Kan je hier nog rustig slapen? Toeristen maken er soms een potje van. In Amsterdam kan alles, denken zij. Alsof het hier een pretpark is.   Hoe maken we de stad weer leefbaar? Met een inleiding door Gert Jan Bakker (Meldpunt Ongewenst Verhuurgedrag) over vakantieverhuur.

1. verslag ledenvergadering van 20 april 2016 (bijlage op website HvC)

1. ideeën voor acties rond Tweede Kamerverkiezingen maart 2017

1. begroting 2017  (bijlage op website HvC)

1. rondvraag en sluiting