Debat Huurders in de knel

Steeds meer huurders komen financieel in de knel. De huren lopen op terwijl de beschikbaarheid van sociale huurwoningen terugloopt. Veel vrijkomende woningen worden geliberaliseerd en verkocht. De onvrede onder huurdersorganisaties, verzameld in de Huurderskaravaan, loopt op. Het debat is maandag 24 november in Pakhuis020.

Binnenkort beginnen gesprekken over nieuwe prestatieafspraken tussen gemeente en corporaties. Wat willen bewonersorganisaties daarin voor alles geregeld zien? Drie eisen over beschikbaarheid, betaalbaarheid en de Kaderafspraken Sloop en Renovatie. Reacties van politici en corporatiebestuurders.

Met: Annelies Groot (Bewonerscommissie Oostelijke Eilanden), Han Wanders (woordvoerder Initiatief Betaalbaar Wonen Noord) en Guido Egas (Huurdersvereniging Amsterdam)

Maandag 24 november 20.00 uur in Pakhuis020.

De toegang is gratis. Meld je aan via de website van Pakhuis020.