Kom in actie tegen belasting op sociale huur

images (2)

Oproep voor Secretariaat HV Centrum
Bekijk in browser
Actie tegen verhuurderheffing Verzamelen bij restaurant ‘Paviljoen Malieveld’ in Den Haag Dinsdag 5 juli om 12.15 uur

Kom in actie tegen belasting op sociale huur

Binnenkort evalueert de Tweede Kamer de verhuurderheffing. Wij willen dit moment aangrijpen om een krachtig huurdersgeluid laten horen. Doet u mee? Op dinsdag 5 juli verzamelen we om 12:15 uur bij Paviljoen Malieveld aan de Koekamplaan 6 in Den Haag. Vanaf daar lopen we langs het ministerie van Financiën om bezwaar te maken tegen de verhuurderheffing. Dat doen we door met een groep huurders symbolisch bezwaarschriften in te leveren. Daarna gaan we in een korte protestmars naar Het Plein om de Tweede Kamerleden op te roepen deze belasting op sociale huur af te schaffen. Met deze prikactie willen we een duidelijk signaal laten horen aan de politiek. De verhuurderheffing is een onrechtvaardige belasting waar huurders de dupe van zijn. Deze huurdersbelasting moet van tafel. Wij moeten de gemeente laten weten hoeveel mensen meedoen aan de actie. Ook willen we u op de hoogte kunnen houden als er iets verandert in de planning van deze actie. Laat daarom weten of u erbij bent op 5 juli.

Ja, ik doe mee. Ik kom op 5 juli naar Den Haag